کد خبر 1054280
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
علی مهدیان

این روزها دیدم برخی‌شان صوتهایی پر کرده اند مملو از راست و دروغ و غلو و غیره و غیره که معناش این است که بیمارانتان را به دست بیمارستانها نسپارید.

به گزارش مشرق؛ علی مهدیان در کانال شخصی خود نوشت:

از روز اول که این بیماری منحوس شروع شده، چندین جریان در مقابلش در میان رفقای حوزوی یا انقلابیم مشاهده کردم که با آنها موافق نبودم ولی پیش خودم میگفتم وقت نقد این حضرات نیست.

از همان ابتدا عده ای به نام طب سنتی شروع کردند به تقابل با دستگاه پزشکی موجود. جریانی در طب سنتی هست که به جز حرفهای اثباتیش، مخالفت روشن و بلکه دشمنی با علم مدرن دارد و معتقد است کتاب مرجع این جماعت را باید سوزاند.

این روزها دیدم برخی‌شان صوتهایی پر کرده اند مملو از راست و دروغ و غلو و غیره و غیره که معناش این است که بیمارانتان را به دست بیمارستانها نسپارید.

من نسبت به پزشکی سنتی و مدرن یا آنچه به نام دارو میسازند و اسم امامان معصوم را رویش میگذارند حرفی نفیی و اثباتی ندارم. اما انصافا از بی عقلی این جماعت در رنجم. چه کنم. این قدر پرسیدند که مجبورم نظرم را بگویم.

اگر این جماعت عقل داشتند میفهمیدند امروز با متهم کردن بیمارستانها و روشهای آنها، انتقام از مردم میگیرند نه پزشکی. اگر عقل داشتند میفهمیدند وقتی دولت مرجعیت نداشته باشد در صحنه بحران، هیچ کس دیگر هم مرجع نخواهد بود نه شما نه هیچ کس. آن وقت صحنه بی مدیر خواهد بود.

اگر عقل داشتند فکر میکردند چرا رهبری در دو سخنرانی کوتاهش به مناسبت قصه کرونا، این قدر اعتماد نسبت به دستگاه پزشکی در مردم ایجاد میکند.

اگر عقل داشتند میفهمیدند دانش با انتقام کشی از مردم رشد نمیکند. میفهمیدند نگران کردن دل خانواده هایی که مریضهایشان در بیمارستان هستند چه گناه نابخشودنی است. کاش میفهمیدند که مردم اگر بیمارانشان را بیمارستان نفرستند چه آثاری در شیوع بیماری دارد؟

عقل نیست در این صحنه و الا میفهمیدند الان وقت انتقام سیاسی و اقتصادی و پزشکی از دولت نیست. نمیدانم از بین داروهایی که به نام اهل بیت مظلوم تبلیغ میکنند، دارویی برای حماقت و بی عقلی هم وجود دارد یا نه.

پ ن: درباره راست و دروغ صوتهایی که این جماعت منتشر میکنند این مقدار سوال نکنید. من نه پزشکم نه پرستار. اونقدر که چشم ظاهربین من گواهی میدهد حرفها، راست و دروغ و غلو داشت و جهت دار بود. بقیه اش را هم پزشکان بگویند و دادستان عمل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 41
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    68 49
    همون موقع که کتاب سوزوندن معلوم شد چی هستند، حوزه علمیه نباید به هر کی رفت ثبت نام کرد لباس پیامبر بده
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      39 47
      شما خودت رو به چه حقی شایسته تعیین تکلیف می بینید ! وقتی قرآن رو در غرب سوزوندن صدای کسانی که برای کتاب طب هاریسون درامد در نیومد ! در خود غرب اینا با افتخار کتاب قانون ابن سینا رو می سوزوندن تا مسلمانان و ایرانیان رو تحقیرکنند! سنگ رو باید از همونجایی که پرتاب شده برگردونند.
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      19 6
      جناب اقای مهدیان بهتر بود شما به اصل موضوع میپرداختید. اصل موضوع بی اعتنایی به ساختارها است. همانگونه که نفی بیمارستان بی عقلی است بی توجه به پیشگیری ها هم بی عقلی است. اصل موضوع انحصار طلبی است. چرا به طیف وسیعی از درمانگران که از طریق مواد طبیعی اقدام به درمان میکنند میدان داده نمیشود و علی رقم موفقیت هایی که دارند آنها را زندانی میکنند.
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      8 4
      لباس پیامبر؟!!
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      0 2
      خفه بابا وزارت بهداشت اگر از همون اول بنای خصومت و کینه ورزی با طب اسلامی و سنتی نمی گذاشت الان وضع این نبود! متاسفانه بعضی نادانها نمی فهمند ریشه مخالفت وزارت بهداشت با این طب بخاطر جیب دلالها و آقازاده های وارداتچی است مشرق منتشر کن
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    53 63
    بر فرض بپذیریم اونا عقل ندارند ولی تویی که حالیت نیست پزشکی مدرن چه بلایی بر سر سلامت مردم و جان مردم اورده از اونا بی عقل تر هستی. چند سال پیش که پزشکی مدرن توان درمان ایدز را نداشت همین جماعت بی عقل چندین بیمار ایدزی را درمان کردند . من نمیگم پزشکی مدرن تمامش اشکال دارد ولی از مشرق تعجب کردم چرا یک متن را از ادمی فاقد عقل منتشر میکند
    • حامد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      29 15
      بی زحمت میشه درباره درمان اکن بیمادان ایدزی یک مدرک و سند درست و حسابی ارائه کنید تا ما هم بدونیم.
    • رضا IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      18 15
      مشگل اینه که خدا رو فراموش کردیم .جامعه ای پر از فساد همه نوع اونم از شیعیان حضرت علی عاقبت میشه این از انسانیت فقط اسمش مانده .
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      16 9
      تو که عقل داری، بگو دقیقا کجا و کی و چه شخصی با طب اسلامی ایدزش درمان شده، و چرا به جز تو کسی نمیدونه،
    • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      28 0
      در کانال درمان شدگان مستند های زیادی از بیماری های لاعلاجی وجود داره که درمان شدند.از ام اس و ایدز و سرطان تا... من خودم حدود ۱۳ سال داروهای شیمیایی مصرف کردم برای اعصاب و روانم و چندین بار هم بستری شده بودم.ازکار افتاده گی اعصاب و روان و همچنین معافیت سربازی اعصاب روان دارم.وضعم خیلی وخیم بود.حدود ۲ ساله دارم داروهای و راهکارهای همین گروه رو انجام میدم.هیچوقت فکر نمیکردم به حالت کنونی برسم. توی اون ۱۳ سال حتی نمی تونستم با آرامش و ادبیات کنونی همین متن رو براتون بنویسم عوارض جانبی داروهای اعصاب رو هم برام درمان کردند
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    9 16
    لهم قلوب لا یفقهون بها همینها هستند دیگه
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    33 34
    دادگاه ویژه روحانیت با اینها رو خلع لباس کنه که با آبروی دین و روحانیت بازی نکنند
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      24 19
      چه ربطی به دادگاه دارد ! علما در میدان مناظره و مباحثه علم رو به بوته نقد و بررسی می گذارند نه در دادگاه ! انگار هر کسی خلاف میل و منافع عده ای حرف علمی و منطقی بزنه و بره دادگاه نشان دهنده عجز و بی عقلی طرق مقابل هست همون طور که گالیله رو دادگاهی کردن !
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    34 27
    چرا با اینها برخورد نمی شود؟؟
  • یوسف IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    61 27
    جناب مهدیان! اگر نظام پزشکی اجازه میداد مدعیان طب ایرانی اسلامی یا همان سنتی بیمارستانی تأسیس میکردند و به درمان بیماران میپردختند هم ثابت میشد که این طب چه مقدار کارایی دارد و قوت و ضعفش معلوم میشد و هم اینکه پزشکی نوین هم در کنار آن قرار میگرفت واینگونه بحث و جدلها خاتمه پیدا میکرد و نیازی به این حمله شما هم نبود!!
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      20 4
      برادر چه انتظارهایی داری! پزشکی مدرن، همانند بسیاری از حوزه های دیگر علوم مدرن، کاملا دیکتاتور و قدرت طلب و پول پرست است. در جایی که اینقدر منافع نامشروع کسب می شود، چه جایی برای طب سنتی و اسلامی که گاهی با حداقل هزینه و آسیب درمان می کند.
  • عبدالله IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    43 4
    جناب داروی جهالت! لطفا بخوان: «معاون وزیر بهداشت گفت: ۴۰ تا ۴۵ درصد موارد ابتلا به کرونا در بیمارستان رخ می‌دهد، یعنی فرد با علائم مشابه و خفیف به بیمارستان مراجعه می‌کند، اما در بیمارستان به دلیل همجواری با سایر بیماران به کرونا نیز مبتلا می‌شود.»
  • میدونم تایید نمیکنی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    50 33
    اتفاقا روایت های مختلفی داریم درباره مواد غذایی و کارهایی که عقل رو زیاد میکنن مثل خرفه، کدو، به ، سداب ، کندر و... و همچنین عطرزدن و تجارت کردن. من مخالف مقابله با پزشکی نوین هستم و این کار رو پسندیده نمیدونم اما شما هم دیگه اینقدر تند نرید من بارها دیدم به افرادی که از طب سنتی و اسلامی حرف میزنن بدجوری توهین میکنید و همین توهین رو از بی بی سی و امثالهم و دشمنان اسلام هم میشنوم! خیلی جالبه!
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    18 32
    وقت آن رسیده که مراجع اعظام و علمای واقعی دین با روشنگری جلوی این افراد مشکوک که به نام اسلام و اهل بیت از پشت خنجر به آبروی اسلام و اهل بیت میزنند را بگیرند
    • محمد خدابنده لو IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      7 0
      من مادر پیری دارم که مبتلا به کرونا بود. با داروی امام کاظم علیه السلام درمان شد. داماد ما هم که ازیشون بیماری رو گرفته بود باین دارو درمان شد. جالب این بود که وقتی دارو رو مصرف کردن طب و لرز و سرفه هم زمان قطع شدند.
  • هادی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    7 28
    احسنت
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    53 20
    کاری به عمل زشت سوزاندن کتاب ندارم اما چرا هیچ یک از خود نمی پرسید که چرا حاضر نیستند بر روی این دارو تحقیق شود؟ چرا فقط میگویید ایا مستند است یا خیر! خوب یک بار هم امتحان کنید.
  • س IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    27 12
    به نظر خود شما هم با نوع حمله گری افراطی خود یه تجدید نظری هم به عقلتان داشته باشید . بزرگوار چه بسیارند پزشکان علوم مدرن به قول خودتان که این روزها ،سفارش میکنند حتی المقدور مردم به بیمارستانها مراجعه نکنند ، چرا که ان جا در معرض و ابتلا بیشتر می‌باشند ...
  • س IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    38 19
    بزرگوار اگر نه پزشکی نه پرستار ، پس چرا میگویی کلمات راست و دروغ و ... چگونه تشخیص دادید دروغها رو .. در کلمات شما متاسفانه کاملا کینه غیر عالمانه مشهود است ... خیلی روشن میفرمودی از رفتار برخی از مدعیان طب سنتی که اعتدال ندارد ناراحت هستید و نسبت به آن نقد دارید والعاقبة للمتقین
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    18 3
    اقای محترم اتفاقا برای عقل هم دارو هست امتحان کنید تا بفهمید
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    21 3
    کندر و مویز مناسب است می توانید استفاده کنید.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    15 27
    باید قوه محترم قضاییه باشدت با این افراد برخوردکند
  • NZ ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    23 18
    چرا برخورد نمی کنید با اینها؟ میدانید چقدر حال و روح خانواده ها را در اوضا ع بدتر می کنند؟ آیا متوجه هستید در فضای مجازی چطور آبروی ریزی کردند و برای دشمنان خوراک درست کردند؟
  • منصف IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    25 15
    عقل کل از روزی که مردم بهداشت را کنار گذاشتند و رفتند سمت درمان شیمیایی، جهل سلامت بر زندگی حاکم شد. .در بیمارستان باید اتاق بیمار و همراهش جداگانه باشد. .داروهای شیمیایی یک اثر مطلوب ودهها اثر نامطلوب دارد .البته داروهای طبیعی اگر خالص سازی و تجویز توسط پزشکان انجام شود خیلی خوب و مفید است نه توسط افراد غیر متخصص
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    22 8
    جهل درمان ندارد
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    20 15
    سلام. اینها با کسانی که ضریح را می لیسیدند هیچ فرفی ندارند و هر دو از داعش بدترند. وسلام
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      8 14
      جناب سلام وسلام توئی که اینگونه مغالطه میکنی بدتر از داعش نیستی ولی خیلی ناجوانمردانه سخن میگی یا علی مدد
    • 2020 IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      7 18
      علما و اساتید و شاگردان طب اسلامی این حرکت سخیف رو محکوم کردند.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    7 3
    عقل که نباشد جان در عذاب است
  • DE ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    18 13
    اگر طب سنتی عرضه داشت همین یک قلم بیماری سرطان را درمان میکرد. اگر موفقیتی داشتند حتما از همه کشورهای دنیا سرازیر ایران می شدند پس بهتره اینقدر غیر عقلانی رفتار نکنند و جان مردم را با پیچیدن نسخه های دشمن پسندانه نگیرند.یکی از بستگان بنده سرطان داشت از طب سنتی هم استفاده میکرد ولی متاسفانه نتیجه نداد و فوت کردند. اگر تب سنتی صداقت داشتند دراین زمان بحرانی پابه پای وزارت بهداشت از هرهمکاری برای کمک به مردم دریغ نمی کردند نه اینکه در راه درمان مردم سنگ اندازی کنند.طب سنتی بجای این اقدامات دشمن پسندانه درراه پژوهش دارویی بیشتر تلاش کند تا به استاندارد جهانی صدرصد قابل تائید یعنی رفع کامل بیماری دست پیدا کنند. متاسفانه ایندسته شتر مرغ هستند که نه عرضه تخم گذاشتن دارند نه عرضه پرواز کردن! اگر صداقت دارید کارعلمی در بخش داروسازی انجام دهید. زیرا در دنیای علم بدون علم بیوشیمی هیچ کاری ازتان ساخته نیست.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      18 17
      خیلی از بیماران سرطانی با طب سنتی بهبود پیدا کردند.شما چند نفر رو میشناسی که با داروهای جدید سرطانشون خوب شده باشه؟! حسین محب اهری؟! مرتضی پاشایی؟! یا؟!
  • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    32 5
    باید اونا رو از بیمارستانها بندازن بیرون اینا اصلا نباید در هیچ نهاد حکومتی حصور داشته باشن
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    26 16
    این کشور هم کلا هرکی رو قبول ندارن یا کافره یامرتده یا عامل دست استکبار خب عزیزان ازمایش وخطا رو گذاشتن واسه چی تو این اوضاع که همه دنیا دنبال دارو ی این بیماری منحوس هستن خب پیشنهادات وداروهای هردوطرف سنتی وصنعتی رو ازمایش کنین ببینین کدوم تاثیر گزارتره همون رو انجام بدین
  • هادی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    15 16
    واقعا تاسف فراوان برای مشرق اینهمه تلفات کرونا بز چه طبلی می کوبید علوم شما که شق القمر می کند بگو بسم الله اینجا عرصه ی عمل است بیایید در فرانسه وایتالیا جلوی اینهمه از دست رفتنها را بگیرید .بسم الله یقینا جز حرمت شکنی وبی احترامی به خطوط قرمز که قال الصادق وقال الباقر علیهما السلام باشد چیز دیگری برای اینهمه رنج ومهنت ما چی دارید؟
  • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    31 13
    مردم خود بهتر با دستاوردهای علم مدرن آشنایی دارند. آن موقع که آبله، حصبه، فلج اطفال، دیفتری و وبا و طاعون و سیاه زخم جان میلیون ها نفر را می گرفت این علم و دانشمندان مدرن (زمل وایز پاستور و کخ فلمینگ ) بودند که با نشان دادن واکسیناسیون و پنی سیلین جلو امراض را گرفتند و جان هزاران نفر را نجات دادند.
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      34 11
      دقیقا درسته. اصلاً طب سنتی چه می دونه ویروس چیه..
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    7 14
    چند نکته قابل عرض برای اهل دقت اولا: در اسلام طب علی الاطلاق نداریم و این به خاطر این است که آنچه به ما رسیده ناقص است و نیز متولی آن که امام زمان علیه السلام باشد غائب است البته آنچه که به ما رسیده مطمئن ترین روش درمان است چون منبع وحیانی دارد ثانیا: طب سنتی (ایرانی و غیر ) پاسخگوی صد در صد مشکلات نیست چون مبتنی بر علم و تجربه بشری است که خود خالی از آزمون و خطا و نقض و ابرام نیست. ثالثا:طب مدرن را از چند منظر باید نگریست منظر تشخیص : در این بخش واقعا فوق العاده و کار آمد عمل میکند منظر جراحی: در این بخش هم فوق العاده کار آمد است منظر درمان : در اینجا همانند طب سنتی است علاوه بر این که عوارض آن بیش از طب سنتی است ولی با تمام این توصیفات طب مدرن هم طبی است مبتنی بر علم بشری که ناقص است و روز بروز دارد پیشرفت می کند البته نکته ای دیگر هم در طب مدرن هست که نمیتوان آن را نادیده گرفت و آن این است که این طب تبدیل به سلاحی در دست ظالمان عالم شده که علم حقیقی را به غیر خودشان نمیدهند و ممکن است دروغ هایی رو به اسم علم به خورد مخالفانشان داده و بدتر از آن اینکه مخالفانشان و یا کشورهای فقیر و بیچاره را تبدیل به موش آزمایشگاهی برای خود کرده اند نتیجه: این سه نوع طب مشترکاتی دارد که میشود بدانها عمل کرد و در مورد اختلافات هم نباید یکدیگر را متهم به بی عقلی و کج فهمی کرد . مگر اینکه مخالف صد در صد شریعت باشد.
  • محروم IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    14 1
    یعنی ما محرومیت ومظلومیت جنوبی ترین نقطه کشور رودبارجنوب نکشتمون ولی این کل کلای طب سنتی ومدرن وعدم تجهیزات پزشکی درشهرستانمون خلاصمون میکنه خیال نظام ودولت مردان راحت
  • DE ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    15 10
    با اینکه بنده عاشق گیاهان دارویی هستم و می کارمشون .هر ادعا بدون سند حرف مفته.طب سنتی تا وقتی به علوم آزمایشگاهی و شیمی بیولوژیکی مجهز نباشه. ادعاهاشون سندیت نداره. و باد هواست وقتی میرم یک گیاه دارویی میخرم روش برای صدتا درمان نوشته که نوعی عوام فریبی و احمق و بی سواد فرض کردن مشتری هستش . زیرا اگر این گیاه دارویی اینهمه خاصیت یک جا داشت مطمئن باشید همین جاسوسان دارویی و مردم غرب میلیون میلیون نفری می ریختند و همه رو با خاک اش می بردند. یک نقد به وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هست که چرا نظارتی بر عطاری ها و افراد مدعی طب سنتی ندارند و گفتمان های انها ادعاهای این دسته رو زیر محک و آزمون مراکز قانونی وپژوهشی نمی بره. اجازه این مردم فریبی ها رو میده؟ چرا برای ایندسته در مجلس قوانینی وضع نمیشه بوسیله متخصصین داروساز ارشد کارشناسانی روی نحوه کار شرکت های فراوردهای دارویی و نوشتجات فریبکارانه نظارت نداره؟ همین همه چیزدانی یعنی غرور کاذب و غیر واقعی بودن عمل شیطان هستش که طب سنتی دچارش شده. تصعیف دستگاه درمان از سوی هرکس و ناکس جز خیانت و حماقت و انگیزه های سودجویانه شیطانی و خودخواهی نیست. این عمل زشت طب سنتی رو بخاطر همه چیز دان بودن رو محکوم می کنیم. اگر راست میگفتند تاحالا رفته بودن داروهای کیمیا شون رو اونور اب به ثبت کارشناسانه رسونده و به صدها میلیارد ثروت دست یافته بودند. درحالی که در بیماری های ریسک دار مثل سرطان و کرونا باز فقط لاف میزنن و مشت شون خالیه!
  • مصطفی رفیعی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    14 24
    بسم الله الرحمن الرحیم برادر بزرگوارم جناب آقای مهدیان سلام علیکم نزدیک به 15 سال به دلیل مشکلات قلبی و ریوی میگرن و آسم شدیدی که نوار ریه ام از کار افتادن 10 درصد ریه را خبر می داد و بیماری پوستی دارو مصرف میکردم اهل شهری هستم که یکی از پزشک خیز ترین شهرهای ایران است (شیراز) اما روز به روز وضع جسمی ام بدتر میشد و از درمان خبری نبود. چون از این طب جواب نگرفته بودم و علاقه ای که به داروهای گیاهی داشتم و همچنینی رشته دانشگاهی ام مربوط به گیاهان بود شروع به مطالعه در زمینه گیاهان دارویی کردم و با اساتید طب سنتی ( استاد روازاده و استاد خیر اندیش و استاد خدادای و دیگراساتید )آشنا شدم و مطالب این بزرگواران کتب و سیدی های مربوط به این علم را مطالعه کردم با حجامت و برخی از راه های درمانی توانستم درصدی از پیشروی بیماری ام را کنترل کنم اما درمان قطعی خیر بنده هم مثل شما که در دانشگاه نساجی خوانده اید دانشگاه را درک کرده ام وکشاورزی خوانده ام حدود 6 سال پیش توفیق شد چند سالی در محضر علمای قم به تلمذ دروس حوزوی بپردازم( بنده طلبه آزاد حوزه ام و فقط به دلیل علاقه دروس حوزوی میخوانم و طلبه رسمی نیستم ) در کنار درس با آیت الله تبریزیان و دیگر اساتید طب ( سنتی و اسلامی )از نزدیک آشنا شدم . در همان جلسات اول درس طب از آیت الله تبریزیان برای درمان بیماری هایم کمک گرفتم بادستورات اصلاح سبک زندگی و معرفی چند داروی ساده ظرف مدت یک هفته تا یک ماه جلوی پیشرفت بیماری ام گرفته شد و در نهایت بیماری هایم درمان قطعی شد . مَن که کیف دستی همراهم شبیه داروخانه سیار بود الان 6 سال هست که حتی یک دانه استامینوفن نخورده ام به همین راحتی با صرف هزینه ای بسیار ناچیز بیماری هایم درمان قطعی شد الان که به آن زمانها فکر میکنم به عجز و ناتوانی سیستم پزشکی موجود در ایران و جهان بیشتر پی میبرم سیستمی که برای یک فشارخون ساده که در طب اسلامی یک ماهه درمان قطعی و بی بازگشت دارد قرصی میدهد که تا پایان عمرت باید بخوری و خیلی از این مثالها این در حالی اسنت که اساتید بارها گفته اند این فعالیت های تازه نطفه کار است و تا رشد و بلوغ این علم ( طب) راه بسیار است.
    • مهدی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
      0 0
      سلام در گذشته منم خیلی مشکلات جسمی داشتم. اصلا باورم نمیشه. که با طب آشنا شدم.
  • مصطفی رفیعی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    15 17
    بنده با اشرافی که به بحث گیاهان دارویی دارم ( رشته تخصصی دانشگاهی ام و مطالعات میان رشته ای ام و مطالعات تخصصی درباره طب اسللامی و آشنایی با این طب )خدمتتان چند سوال دارم : بزرگوار مگر اساتید طب چه گفته اند که شما بدون تحقیق آنها را متهم به فریب مردم کرده اید اساتید مگر جز این را می گویند که مثلا بجای وایتکس ، الکل و دیگر ضد عفونی کننده های شیمیایی که همگی طبعی سر و خشک دارند و باعث آسیب های جدی مغزی و ریوی میشوند از گلاب ،سرکه طبیعی و اسفند استفاده کنید که هم باعث گرمی مغز میشود و هم به شهادت طب و علوم جدید خود درمان هستند اگر اساتید ما میگویند بیمارستان نروید خود وزارت بهداشت هم این را تایید می کند طبق گزارش رسمی سخنگوی وزارت بهداشت بیش از 45 درصد از مبتلایان به کرونا کسانی بوده اند که به مراکز درمانی یا بیمارستانها برای تشخیص بیماری مراجعه کرده اند مگر بیمارستان با این حجم از مواد ضد عفونی کننده نباید مکان ایزوله و فاقد بیماری باشد اما حرف معصوم علیه السلام این است:موقع بیماری فورا به دکتر مراجعه (نکنیم) :حضرت موسی ابن جعفر امام کاظم علیه السلام فرمودند : تا زمانى كه بيمارى خود به خود از شما برطرف مى شود ، به معالجه پزشكان روى نياوريد ؛ زيرا كار طبيب مانند بنّاست كه اندک كار او به كار بسيار مى انجامد .بحار الأنوار ، ج ۸۱ ، ص ۲۰۷ ، ح ۱۷ بزرگوار سیستم پزشکی نوین می گوید بیماری که ایجاد شدبعد ما تحقیق کنیم علت را بفهمیم و دست آخر با آزمون و خطا به دارویی برای درمان بیماری دست پیدا کنیم آن هم با یک دسته عوارض که آن هم طبیعی مصرف این داروست یعنی شما برای درمان یک بیماری ناگذیر به پذیرش تعدادی بیماری دیگر هستید و در ضمن این بیماری به شرطی که تا یک دوره مشخص یا حتی تا پایان عمر یک یا چند داروی مشخص را مصرف کنید دست از سر شما بر میدارد اما در طب روایی و کلام معصوم علت بیماری مشخص و درمان هم مشخص شده است حتی بیماری های جدید که در زمان معصوم علیه السلام نبوده هم شامل این میشود .و ما شاهد درمان تعداد زیادی از عزیزان که کرونا مثبت بوده اند توسط داروی امام کاظم ( علیه السلام ) و جامع امام رضا (ع) و پاره ای دستورات رعایتی و اصلام سبک زندگی بوده ایم
  • DE ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    16 7
    سوزاندن کتاب دینی و علمی کلا کار احمقانیه ای هستش . بلکه اثبات ادعاهای غلط با اسناد کارشناسی کار فیل هستش ! هر وقت ایندسته اومدن جلو تلویزیون با شرکت ده تا کارشناس ناب از ایران و ده کارشناس برترین دنیا ادعاهاشون رو با اسناد علمی به روز با عکس ، اسکن و تست های آزمایشگاه و رزومه بیماری شناسی از بیماری تا بهبود کامل ارائه دادند اونوقت مرد میدان هستند.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    14 9
    مدیر حوضه طب اسلامی شمال کشور با وجودانکه سنی نداشت بر اثر کرونا فوت کردند چرا انرزی پزشکان ومردم را با این حرکات تحلیل می برید زور که نیست مردم گیاه درمانی نمی خواهند ودوستدارند با علم روز پیش بروندهمانطوریکه خبعضی از هم لباسیهای شما برای تجهیزات بهتر کشورهایی به انجا جهت درمان می روند واقعا دست از سرمردم بردارید واگر می خواهید فقط خانواده خودتان را می توانید درمان کنید البه دیگر نزد پزشکان نروید
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      10 23
      کسی شما رو اجبار نکرده که از طب اسلامی برای درمان خود یا اطرافیان استفاده کنی. شما با همین آمار روزانه ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا خوش باش
  • پ IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    21 1
    من هم نسخه دارم ی حدیث از حضرت زهرا که فرمودن از ما نیست کسی که شب موقع خواب دستان خود را نشوید
  • صادق FR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    17 12
    اولا اون چه احمقی بوده که از تو پرسیده تو که نه مرجع تقلیدی نه دکتر .دوما اون چیزی که من میدونم هم آیت الله تبریزیان با آیت الله نوری همدانی دیدار داشتند هم وزیر سابق و در همین مورد نظراتشان رو ارائه دادند و آیت الله نوری همدانی پیشنهاد دادند ۱۰۰ بیمار با اختیار خودشون رو طب اسلامی درمان کنه و ۱۰۰ بیمار هم طب صنعتی(غربی) ببینیم کدوم موفق تر هستند حالا آقای با عقل یعنی شما بهتر از مراجع حالیته جاهل بی عقل همینطوری میای نظر پراکنی میکنی.
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    11 12
    من از نزدیک با اطباء طب اسلامی مخصوصا حضرت آیت‌الله تبریزیان برخورد داشته ام. متاسفانه وزارت بهداشت ایشان را شیاد میخواند اما واقعیت چیز دیگری است. بعنوان مثال آمدند و داروخانه و دفتر و همه چیز ایشان را بستند و گفتند شیاد است و داروی غیر بهداشتی تولید میکند و.... خوب ایشان هم گفت مردم من ساختن دارو را به شما یاد می دهم خودتان در خانه بسازید حتی در مورد همین بیماری کرونا ایشان 2_3تا دارو معرفی کرد که یکی اش داروی امام کاظم بود، آدمهایی جاهل آنرا مسخره کردند و آدم های عاقل به دنبال تحقیق آن رفتند طوری که بعضی از کسانی که مخالف سر سخت طب اسلامی بودند اثر پذیری آنرا پذیرفته اند. بطور مثال رییس دارالحدیث حوزه علمیه قم در مصاحبه ای گفته بود ما حتی سند داروی امام کاظم را رد کردیم ولی به طور آزمایشی در سفر ار ببین که رفتیم متوجه تاثیرات آن شدیم. یا یکی از پزشکان طب سنتی و شیمیایی در مصاحبه ای دیدم که عنوان کرده بود من به بیماری که مبتلا به کرونا بود داروی امام کاظم را دادم متوجه شدم بیمار با مصرف این دارو طی یک هفته فقط یکبار حمله تنفسی داشته و رو به بهبودی گذاشته است و خود این خانم دکتر عنوان کرده بود بجای اینکه آن را نفی کنید بهتر است روی آن کار کنید. این یعنی طب اسلامی وجود دارد
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    18 11
    این افراد دچار هپروتیسم هستند برای شارلاتان بازی با تابلوی طب سنتی آمده اند تا مردم را سرکیسه کنند. یک سری اراجیف و اسرائیلیات را تبلیغ می کنند. طبابت باید بر اساس علم تحقیق تجربه عقلانیت و حکمت باشد نه یکی روشی را روی مردم آزمایش کند و آن را علم بنامد.
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      8 16
      شما کلاً توی باغ نیستید لطفاً بیشتر دقت کنید. طب سنتی در این مقوله حرف زیادی برای گفتن نداره و صرفاً توصیه های رایج خودش به اضافه توصیه های وزارت بهداشت رو داره. بحث بر سر ادعای طب اسلامی در معرفی داروی امام کاظم سلام الله علیه در درمان این بیماری است که به لطف خدا سربلند بیرون آمده منتهی عزیزان وزارت بهداشت به هر دلیل اجازه ورود این طب در درمان بیماری را نمی دهند. البته انشاالله اظهار مخالفت ها خود سبب ساز آشنایی مردم با این معجزه الهی خواهد شد. انتخاب با خود مردم است
  • 2020 IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    11 20
    عزیزی گفت می خواستیم اسلام رو به دانشگاه ها برسونیم غافل از اینکه دشمن حوزه ها رو از اسلام خالی کرد. جناب مهدیان برای حماقت و بی عقلی هم در طب اسلامی دارو هست و آن را برای شما واجب می دانیم. شما وقتی به اقرار خودت نمی دانی، پس نظر هم نده. سوادت اندازه شیخ فتنه گر هم نیست که به قواعد ساده زبان عربی هم آشنا نبود. با این عمامه ی بر سر وجود رساله ذهبیه حضرت رضا سلام الله علیه رو هم انکار می کنی؟ همه این حرف ها به کنار، میدان بدهید و نتیجه اش را ببینید. والسلام
  • مهدی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    9 15
    مشرق چند روز پیش فارس نیوز هم حرفهای یک روحانی رو در نقد طب اسلامی داشت اما یک ساعت بعد حذفش کردند. من با برخی کارهای تبریزیان مخالفم اما درمانش رو قبول دارم! خود تو گوگل بگرد چک کن! اینم عنوان خبرش با تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ آیا نسخه شفابخش منسوب به امام کاظم(ع) معتبر است؟/ ۵ هزار روایت طبی سندیت ندارند
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      3 0
      اشتباه منفی دادم
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    8 17
    یعنی اسلام و ائمه ما ع در مورد طب و درمان سکوت کردند؟!چیزی که مردم تجربه میکنند را نمیشود انکار کرد حاج اقا یه کمی تندروی کردید.وزیر بهداشت هم مجوز حضور طب ایرانی برای کمک به درمانگری کرونا داد.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    مشرق الان که ماهی به دمش رسیده و حتی وزارت بهداشت در مقابل طب سنتی غلاف کرده،بی تقوایی نیست که صحبت های چهارده روز این بنده خدارو زدی ؟دو هفته پیش خیلی ها ،خیلی حرفارو زدن،الان نظرشون عوض شده،دو هفته پیش حرف از تیمم فوتی های کرونا بود ،الان دارن غسل میدن،هر فحشی که به این بنده خدا میدن توام تو ثوابس شریکی،مرد نبودی تحلیل خودتو بزنی
  • محمد IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    سلام بنده پسوریازیس داشتم برابر نسخه آیت الله تبریزیان حجامت مچ پا انجام دادم بحمدلله درمان شدم. خدا حفظشون کنه
  • علیرضا IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    4 0
    کرونا رو نمیدونم ولی 6 ماهه این دارو رو مصرف میکنم و یکبار هم سرما نخوردم قبلش داروهای ادویل که از کانادا آورده بودم مصرف میکردم و مرتب سرما میخوردم. به نظر من داروی امام کاظم ع حرف نداره، حالا طب جدید مگه چند ساله اومده قبلش اطبا ایرانی و اسلامی چه کار میکردن؟ متاسفانه نفی هر یک از این دو طب بسیار اشتباهه ، این دو طب میتونند مکمل هم باشند بویژه اگر طب سنتی اسلامی توسط افراد زبده و متبحر معرفی و فعالیت کنه
  • سید محمد US ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    جناب مهدیان ما جماعت نتیجه گرفته از این دارو بی عقل بر فرض اگر پیامبر هم بود بدون داشتن اطلاعات[ ایشان دانای اسرار هستند] این همه توهین نثار میکرد؟؟؟ در لباس پیغمبر چه میکنی با آخرتت؟؟؟؟
  • خدا پناه US ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    4 0
    متاسفم برات امثال شما باعث شدن طب اهل بیت ع اینقد مظلوم باشه متاسفم برای حوزه که داره به همون معضلات دانشگاه گرفتار میشه الحر تکفیه الاشاره
  • خدا پناه US ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    4 0
    آینده متعلق به طب اسلامی است تماام
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    4 0
    چگونه است که وقتی در بررسی علمی خواص تک به تک مواد بررسی میشود دارای خواص فوق العاده اند ولی اکنون که برچسب طب اسلامی خورده دارای فواید نیست!!!؟
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    من خودم به دوستم که کرونا گرفته بود داروی امام کاظم علیه السلام دادم یک روزه خوب شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس